تبلیغات کلیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبلیغات کلیکی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبلیغات کلیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات کلیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبلیغات کلیکی :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
بکارگیری اینترنت در تبلیغات در سال های اخیر رشد و توسعه زیادی یافته است. امروزه تبلیغات اسپانسری به نسبت تبلیغات ارگانیک روش موثر و سریعتری در تبلیغات کلیکی و افزایش برندینگ، فروش و جذب مشتری است. که تنها براساس کلیک کاربر هزینه دارد. وکاملا قابل برنامه ریزی و اندازه گیری است. تبلیغات کلیکی پرداخت به ازای هرکلیک تحت فناوری نوین و امن قابل ارایه بوده وکاملا مشتری محور می باشد. وجود هر دو سبک تبلیغات اسپانسری و ارگانیک نقش موثر پایداری در رسیدن به اهداف کسب و کار هر شرکتی ایفا می کند. این مقاله که به روش مروری گردآوری گردیده است، شامل مروری بر مفهوم تبلیغات کلیکی، تاریخچه، روش ها، مدل ها، مزایا و محدودیت های آن بوده وسپس به مروری بر پژوهش های محققان قبل دراین رابطه و نتایج پرداخته می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.