تاثیر هدایای رایگان به همراه خرید بر رضایت خرید آنلاین (مورد مطالعه: سایت دیجیکالا)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هدایای رایگان به همراه خرید بر رضایت خرید آنلاین (مورد مطالعه: سایت دیجیکالا) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هدایای رایگان به همراه خرید بر رضایت خرید آنلاین (مورد مطالعه: سایت دیجیکالا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هدایای رایگان به همراه خرید بر رضایت خرید آنلاین (مورد مطالعه: سایت دیجیکالا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هدایای رایگان به همراه خرید بر رضایت خرید آنلاین (مورد مطالعه: سایت دیجیکالا) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه با رشد فزایندهی توسعهی جهانی تجارت الکترونیکی، کسب وکارها سعی مینمایند بیشتر از قبل با استفاده از تجارت الکترونیکی با مشتریان تعامل برقرار کنند و مزیت های رقابتی خویش را به دست آورند. بنابراین، رقابت میان فروشندگان برخط لحظه به لحظه شدیدتر شده و این واقعیت منجر به آگاهی بیشتر مشتریان در هنگام جست و جوی کالاها و خدمات از قیمت های بهینه می شود. یکی از مزیت های رقابتی در این عرصه که خرده فروشان الکترونیکی از آن بهره می برند، هدایای رایگانی است که هنگام خرید به مشتریان داده می شود. که در تحقیق حاضر این هدایا دارای ویژگی هایی از قبیل کیفیت، مفید بودن، منحصربفرد بودن و قیمت می باشد. هدف این تحقیق، تبیین این موضوع می باشد که چطور هدایای رایگان به همراه خرید آنلاین بر رضایت خرید آنلاین اثر می گذارد. رویکرد و روش تحقیق بدین صورت می باشد که از طریق بکار گیری یک مدل نظری که چطور هدایای رایگان به همراه خرید بر رضایت خرید آنلاین اثر می گذارد، با استفاده از روش حداقل مربعات جزیی، مورد آزمون قرار گرفت. یافته های تحقیق بدین صورت می باشد که مفید بودن ادراک شده، کیفیت ادراک شده، قیمت ادراک شده و منحصربفرد بودن ادراک شده از هدایا، بر خشنودی خرید آنلاین بطور مثبت تاثیر گذار می باشند. همچنین یافته های این تحقیق، دانش در مورد ارتباط بین خرید آنلاین به همراه هدایا و رضایت خرید را افزایش داد و همچنین ساز و کار روانشناسی تاثیر این هدایا را بر رضایت خرید نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.