اطلاعات نامتقارن، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد بنگاه در زنجیره تامین تولیدکننده چندکاناله با رویکرد نظریه بازیها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اطلاعات نامتقارن، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد بنگاه در زنجیره تامین تولیدکننده چندکاناله با رویکرد نظریه بازیها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اطلاعات نامتقارن، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد بنگاه در زنجیره تامین تولیدکننده چندکاناله با رویکرد نظریه بازیها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اطلاعات نامتقارن، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد بنگاه در زنجیره تامین تولیدکننده چندکاناله با رویکرد نظریه بازیها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اطلاعات نامتقارن، استراتژی قیمت گذاری و عملکرد بنگاه در زنجیره تامین تولیدکننده چندکاناله با رویکرد نظریه بازیها :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با رشد سریع تجارت الکترونیک، بسیاری از تولیدکنندگان از کانالهای چندگانه برای فروش محصولات خود به مصرف کنندگان استفاده می کنند. ایجاد مکانیزم های هماهنگی بین یک تولیدکننده چندکانالی و خرده فروش آن برای بالابردن هماهنگی و ارتقای عملکرد زنجیره عرضه از نظر مدیریتی مهم است. در این مقاله، ما یک زنجیره عرضه تولیدکننده خرده فروش چندکانالی را تصور کردیم که هم خرده فروش و هم تولیدکننده دارای اطلاعات خصوصی درباره تقاضای بازار هستند. در این محیط، ما مزایای زنجیره عرضه را تحت یک سناریوی عدم اشتراک اطلاعات و تحت یک سناریوی اشتراک اطلاعات بررسی کردیم. ما در ابتدا، قیمت های تعادل و سودهای تحت دو سناریو را به دست آوردیم، سپس تاثیر اشتراک اطلاعات روی عملکرد عضو زنجیره عرضه را بررسی کردیم. همچنین در پژوهش حاضر، از یک مدل بازی نظری برای نشان دادن این مسیله استفاده میکنیم که تولیدکننده چند کانالی می تواند یک مکانیزم اشتراک سود را برای انتقال بخشی از سود افزایش یافته به خرده فروش بعنوان مشوقی برای اشتراک اطلاعات بسازد، تا هم تولیدکننده و هم خرده فروش از اشتراک اطلاعات سود ببرند. یافته ها و نتایج پژوهش ما مفاهیم مدیریتی ارزشمندی را برای مدیران تجاری عرضه می کنند. مهمترین نقش مقاله ما کمک به تحقیقات فزاینده و قابل توجه انجام شده درباره اشتراک اطلاعات در یک زنجیره عرضه تولیدکننده خرده فروش چندکانالی است. همچنین مدیران می توانند از بینش مدیریتی تحقیقات ما برای ارتقای تصمیمات بازاریابی خود برای ارتقای سود استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.