ارزیابی تاثیرعوامل آستانه تحمل مشتری بر کیفیت خدمات مشتری درتجارت b2b


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیرعوامل آستانه تحمل مشتری بر کیفیت خدمات مشتری درتجارت b2b دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیرعوامل آستانه تحمل مشتری بر کیفیت خدمات مشتری درتجارت b2b  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیرعوامل آستانه تحمل مشتری بر کیفیت خدمات مشتری درتجارت b2b،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیرعوامل آستانه تحمل مشتری بر کیفیت خدمات مشتری درتجارت b2b :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این تحقیق در رابطه با منطقه تولرانس و پیش نیازهای آن ارایه شده و به بررسی مفهومی خدمات حرفه ای تجاری – تجاری از دیدگاه مشتری با یک چارچوب اصلاح شده ZOT می پردازد که شامل چند مشتری می باشد. مدیران در شرکت ارایه کننده خدمات کیفی باید عوامل موثر بر سطوح مختلف انتظارات از سوی مشتریان خود را شناخته و استراتژی های مناسبی را برای مدیریت این انتظارات به شکلی موثر پیاده سازی نمایند. در اینجا در زمینه انتظارات مشتریان و ZOT به بررسی هفت خصیصه از خصایص شرکت خدمات حرفه ای و شرکت های مشتری پرداخته و با بررسی نظرات مشتریان و مقایسه آنها میزان آستانه تحمل مشتری را در خصوص کیفیت خدمات بررسی کرده ایم . نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان میدهد که :توانایی و دانش تاثیرمثبتی بر کیفیت خدمات مشتری و کیفیت خدمات حسابرسی داردو همچنین اعتبار تاثیر مثبتی بر کیفیت خدمات مشتری دارد وپاسخگویی تاثیر مثبتی بر کیفیت خدمات غیر حسابرسی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.