تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان جوان در خصوص خرید گوشی تلفن همراه در شهر اهواز انجام شده است. در این راستا از مدل اسپرولز و کندال (۱۹۸۶ ،(مدلی متشکل از هشت سبک ذهنی تصمیم گیری مصرف کننده که شامل: کیفیت گرایی، برندگرایی، مد گرایی، لذت گرایی، قیمت گرایی، تکانش گری (بدون قصد قبلی)، سردرگمی و عادت گرایی است، استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق متشکل از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز است، نمونه متشکل از ۳۸۷ نفر بوده که از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ای ۴۰ سوالی بود که توسط اسپرولز و کندال (۱۹۸۶ (تدوین شده بود. پس از گردآوری داده ها، برای تحلیل داده های بدست آمده در تحقیق، از فنون آمار توصیفی (جداول و نمودارها) و آمار استنباطی (آزمونتحلیل عامل تاییدی، آزمون تحلیل واریانس/ کواریانس تک متغیره (UNIANOVA ((استفاده شده است. نتایج حاصل نشان داد: متغیرهای جنسیت، وضعیت تاهل و درامد بیشتر از سایر متغیرها بر سبک های تصمیم گیری موثرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.