ارایه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت های توزیع کننده دارو با تاثیر هوشمندی بازاریابی و رقابتی بر هوشمندی کسب و کار


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت های توزیع کننده دارو با تاثیر هوشمندی بازاریابی و رقابتی بر هوشمندی کسب و کار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت های توزیع کننده دارو با تاثیر هوشمندی بازاریابی و رقابتی بر هوشمندی کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت های توزیع کننده دارو با تاثیر هوشمندی بازاریابی و رقابتی بر هوشمندی کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت های توزیع کننده دارو با تاثیر هوشمندی بازاریابی و رقابتی بر هوشمندی کسب و کار :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هوشمندی کسب و کار ابزاری امیدبخش در برنامه های مدیران ارشد شرکت های توزیع کننده دارویی برای کسب مزیت رقابتی پایدار می باشد. هدف این مقاله توضیح جزییات مفهوم هوشمندی کسب و کار در شرکت های توزیع کننده دارو و ارایه مدلی راهبردی است. در این مقاله هوشمندی کسب و کار یک چرخه و فرایند پیوسته طراحی شده است تا به طور مداوم از داده ها و اطلاعات خام ، دانش کاربردی تولید کند. چیزی که مورد توجه قرار دارد چگونگی کاربرد این مفاهیم برای مدیریت بازاریابی استراتژیک در بخش های مختلف کسب و کار می باشد. آنچه در مدل مطرح می شود دو بعد سازنده ی هوشمندی کسب و کار است که شامل هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابیست. در چرخه هوشمندی رقابتی که وابسته به محیط خارج از سازمان است، صرفا فعالیت رقبا مد نظر قرار می گیرد و طی فرایند پنج مرحله ای داده های حاصل آمده به اطلاعات و اطلاعات به دانش و در نهایت به خرد تبدیل و مورد استفاده قرار می گیرد. در هوشمندی بازاریابی که صرفا به خود سازمان، افراد و کارمندان و محیط خرد و کلان سازمان نگاه می شود اطلاعات حاصل امده تحلیل شده تا بتواند سازمان که در اینجا شرکت های توزیع کننده ی دارو هستند را در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار یاری دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.