بررسی عددی ارابه فرود بالگرد Bell- 206 با ساختار کامپوزیتی تحت بارگذاری ضربه ای


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی ارابه فرود بالگرد Bell- 206 با ساختار کامپوزیتی تحت بارگذاری ضربه ای دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی ارابه فرود بالگرد Bell- 206 با ساختار کامپوزیتی تحت بارگذاری ضربه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی ارابه فرود بالگرد Bell- 206 با ساختار کامپوزیتی تحت بارگذاری ضربه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی ارابه فرود بالگرد Bell- 206 با ساختار کامپوزیتی تحت بارگذاری ضربه ای :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

ارابه های فرود به دلیل نقش ویژه در فرآیند پرواز از مهمترین اجزای یک وسیله پرنده به شمار می آیند. ارابه های فرود باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا بتوانند در عین داشتن وزن پایین، در برابر ده ها هزار بار فرود و برخاست، مقاومت کنند. مقاومت ویژه، سفتی و مقاومت خستگی بالای ساختارهای کامپوزیتی، باعث افزایش کاربرد این ساختارها در ساخت سازه های هوایی در سال های اخیر شده است. در این مقاله، ارابه فرود بالگرد که از جنس کامپوزیت شیشه / اپوکسی ساخته شده و در معرض بار ضربه ای عرضی سرعت پایین قرار گرفته است، به صورت عددی در نرم افزار ANSYS و LSDYNA بررسی شده است. مدل آلومینیومی نیز در نرم افزار Solidworks نیز، جهت مقایسه نمونه کامپوزیتی با نمونه واقعی ارابه فرود بالگرد ۴ Bell 206L طراحی و تحلیل شده است. همچنین تاثیر افزایش تعداد لایه های سازنده ساختار کامپوزیتی ارابه فرود بر مقاومتآن در برابر بار ضربه ای سرعت پایین نیز مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج این پژوهش نشان داد که جایگزینی ارابههای فرود کامپوزیتی به جای ارابه های فرود رایج در بالگردها، باعث بهبود مقاومت ویژه این جزء نسبت به مدل آلومینیومی رایج، در مقابل بارهای ضربه ای سرعت پایین میشود. همچنین افزایش تعداد لایه های ارابه کامپوزیتی تا ۲۰ لایه، باعث افزایش قابلتوجه مقاومت این ساختار می شود. همچنین از نتایج به دست آمده از این مقاله میتوان برای پیش بینی رفتار ارابه های فرود هواپیماهای عمودپرواز و پهپادها نیز استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.