بررسی عددی اثر پارامترهای مختلف انژکتور همراه EGR بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم پرخوران شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عددی اثر پارامترهای مختلف انژکتور همراه EGR بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم پرخوران شده دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عددی اثر پارامترهای مختلف انژکتور همراه EGR بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم پرخوران شده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی اثر پارامترهای مختلف انژکتور همراه EGR بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم پرخوران شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عددی اثر پارامترهای مختلف انژکتور همراه EGR بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم پرخوران شده :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
هدف از این مطالعه بررسی عددی اثر پارامترهای مختلف انژکتور شامل زاویه پاشش، فشار پاشش و تعداد سوراخ انژکتور بر روی احتراق، عملکرد و آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم مجهز به پرخوران در قالب شبیه سازی عددی با نرم افزار CFD,AVLFIRE است. با توجه به سیاست های سخت گیرانه آلایندگی و بهینه سازی به علت کمبود منابع انرژی درک فرآیند احتراق ضروری به نظر می رسد. در این تحقیق فرض شده است که موتور در شرایط بار کامل کار میکند و سرعت موتور برابر ۲۰۰۰ دور بر دقیقه هست. برای اعتبار دهی، نتایج حاصل از شبیه سازی با داده های حاصل از آزمایشات تجربی، مقایسه شده است. در تمام موارد اعتبار سنجی، نتایج تجربی و عددی توافق خوبی رانشان دادهاند. در مطالعه حاضر فشار پاشش سوخت از ۱۹۰ تا ۸۰۰ بار، زاویه پاشش سوخت از ۱۲۰ تا ۱۴۰ درجه و تعداد سوراخ انژکتور ۴ و ۵ با ثابت نگهداشتن میزان مصرف سوخت تغییر داده می شود . درنهایت با اضافه کردن ۱۳ درصد EGR سرد، تغییر زمان پاشش سوخت از ۸ تا ۲۰ درجه از گردش میل لنگ قبل از TDC و تغییر دمای هوای ورودی از ۳۱۳ تا ۳۷۳ کلوین نقطه بهینه ازلحاظ آلایندگی و عملکرد مشخص می شود. نتایج نشان می دهد در نقطه بهینه ازلحاظ آلایندگی، میزان آلاینده SooT در حدود ۵۵ درصد و آلاینده Nox هم ۷۰ درصد کاهشیافته و درازای این تغییرات بازده حرارتی حدود ۱۲ درصد افزایش می یابد. ضمن اینکه زاویه مناسب پاشش سوخت برایانژکتورهای ۴ و ۵ سوراخه ۱۴۰ درجه و فشار پاشش سوخت ۲۰۰ بار با در نظر گرفتن استهلاک موتور به دست می آید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.