خوشه بندی مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از داده کاوی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خوشه بندی مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از داده کاوی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خوشه بندی مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوشه بندی مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خوشه بندی مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از داده کاوی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه یکی از چالش های بزرگ سازمان های مشتری محور، شناخت مشتریان، خوشه بندی آنها و تعیین میزان ارزش هر خوشه می باشد. کشف الگوهای پنهان (داده کاوی) با ا ستخراج دانش از حجم انبوه داده ها تحولی عظیم در عرصه ی مدیریت مشتریان ایجاد کرده است. داده کاوی با ایجاد تمایز بین خوشههای مختلف مشتریان امکان رتبه بندی آنها را فراهم می کند. در راستای این هدف اطلاعات تراکنشی و اطلاعات شخصی مربوط به ۹۱۷ نفر از مشتریان بانکداری الکترونیکی بانک تجارت (یک شعبه) در بازه زمانی دو ساله (۱۳۹۳ الی ۱۳۹۴) گردآوری شد. مشتریان نمونه بر اساس تحلیل RFM و از طریق اطلاعات تراکنشی (تاریخ آخرین تراکنش، تعداد تراکنش های آنلاین، مبلغ تراکنش های آنلاین) به ۴ بخش تقسیم شدند. در نهایت کشف الگوهای پنهان بین داده ها با استفاده از الگوریتم C5 انجام شد و شاخص هایی که بیشترین ضریب تاثیرگذاری پیش بینی کننده را داشتند مشخص گردید. یافته های این تحقیق می تواند در راستای تدوین استراتژی های مدیریت مشتریان توسط مدیران بانک مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.