مدل یابی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل یابی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل یابی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل یابی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل یابی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان آبیک) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بررسی وضعیت عرضه و تقاضای سیمان طی سالهای آتی حاکی از مازاد عرضه بر تقاضاست. و این باعث شدت یافتن محیط رقابتی برای شرکت های فعال در این صنعت است. به وجود آمدن چنین محیطی مستلزم توجه شرکتها به ایجاد مزیتهای رقابتی مبتنی بر شاخص های بازار در کنار نوآوری های مستمر بیش از پیش است. بدین ترتیب بازارگرایی با دارا بودن رابطه مستقیم با بازاریابی و کارآفرینی سازمانی، بعنوان اصل مهمی برای مزیت رقابتی پایدار محسوب میشود. پژوهش حاضر در صدد شناسایی مولفه های کلیدی بازارگرایی مبتنی بر الزامات نوآوری سازمانی در شرکت سیمان آبیک است. جامعه آماری پژوهش شامل تمام مدیران و کارکنان این شرکت که شامل ۳۳ نفر هستند می باشد. روش پژوهش از نوع آمیخته اکتشافی است که در فرآیند اجرای پژوهش از دو روش کیفی و کمی برای جمع آوری و تحلیل داده ها استفاده شده است. یافته های پژوهش گویای آنست که مولفههای کلیدی بازارگرایی مبتی بر الزامات نوآوری سازمانی در شرکت سیمان آبیک شامل ۴ مقوله اصلی (عوامل سازمانی، پویایی سازمانی، عوامل بازار و عوامل محیطی) و ۱۲ بعد (استراتژی، سبک سازمانی، ساختار، مدیریت ارشد، شبکه های و ارتباطات، همکاری و اعتماد، تعهدات، م شتری، رقبا، تامین کنندگان، عوامل سیاسی و زیر ساختها) و ۵۷ جزء می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.