عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباطات با مشتریان در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباطات با مشتریان در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباطات با مشتریان در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباطات با مشتریان در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباطات با مشتریان در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه وجود رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هرکسب و کار است. با توجه به انتقال قدرت از فروشندگان به مشتریان، سازمانهادریافتهاند که رقابت فقط با خدمات ارزانتر، بهتر و یا مقاومتر امکانپذیر نیست و مزیت رقابتی تنها با تکیه بر تنوع محصولی تحقق نمییابد، بلکهاین امر با کمک افزایش ارتباط با مشتریان محقق خواهد شد. هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان در بیمارستانهای علوم پزشکی تهران بود. بدین منظور پس از بررسی مبانی نظری تحقیق، پرسشنامه طراحی و پس از تایید روایی و پایاییآن نسبت به جمع آوری دادهها از جامعه آماری که شامل ۳۸۲ نفر از پرسنل بیمارستانهای علوم پزشکی تهران بودند، اقدام شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها بیانگر آن است که چهار عامل تمرکز بر مشتریان کلیدی، مدیریت دانش، سازماندهی و فرآیندهای کسب وکار وبرخورداری از فناوری های مدرن در استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان در بیمارستانهای علوم پزشکی تهران تاثیرگذار است. هم چنین مشخص شد که تمرکز بر مشتریان اصلی وکلیدی تاثیر بیشتری بر استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.