تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد بیماران بیمارستان های خصوصی شهر رشت با رویکرد حداقل مربعات جزیی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد بیماران بیمارستان های خصوصی شهر رشت با رویکرد حداقل مربعات جزیی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد بیماران بیمارستان های خصوصی شهر رشت با رویکرد حداقل مربعات جزیی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد بیماران بیمارستان های خصوصی شهر رشت با رویکرد حداقل مربعات جزیی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد بیماران بیمارستان های خصوصی شهر رشت با رویکرد حداقل مربعات جزیی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

مهمترین متغیرهای تاثیرگذار بر رضایت و قصد مراجعه مجدد، کیفیت خدمات است. از این رو هدف اصلی تحقیق بررسی تاثیرابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد بیماران بیمارستان های خصوصی شهر رشت است. ا ی ن تحقی ق بر اساس هدف از نوع کاربردی و از حیث جمع آوری داده ها از نوع تحقیقات توص یفی است. جامعه ی آمار ی در این تحقی ق کلیه یبیماران بیمارستان های خصوصی در شهر رشت و تعداد نمونه برابر با ۳۸۹ نفر می باشد. روش نمونه گیری در ای ن تحقی ق از نوع سهمیه ای و غیراحتمالی در دسترس است. روش گردآوری داده ها در این تحقیق میدانی و ابزار گردآور ی داده ها پرسشنامه است. در این تحقیق برای اندازه گیری روایی از روایی محتوا و همچن ین برا ی اندازه گیری پایایی از ضر یب آلفا ی کرونباخ استفاده شده است که مقادیرآن برای تمامی متغیرهای مدل بالاتر از ۷/۰ بدست آمده است. تمامی تجزیهو تحلیل داده های جم عآوری شده از طریق نرم افزارهای اس پی اس اس و پی ال اس انجام شده است. برای بررسی فرضیه های تحقی ق از تکنی ک مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزیی استفاده شده است. نتیجه ی فرضیه های تحقیق حاکی از تاث یر مثبت و معنی دار ابعاد کیفیت خدمات بر رضایت و قصد مراجعه مجدد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.