پیوند معنویت و مباشرت مباشرت در حسابداری اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیوند معنویت و مباشرت مباشرت در حسابداری اسلامی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیوند معنویت و مباشرت مباشرت در حسابداری اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیوند معنویت و مباشرت مباشرت در حسابداری اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیوند معنویت و مباشرت مباشرت در حسابداری اسلامی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اهداف هدف این مبحث ، توسعه تیوری میان زمانی – ۱ مباشرت ۲ است که مباشرت را بر اساس معنویت ۳ در مدلهای تصمیم گیری مالی تعریف می کند و همچنین بر نقش و اهمیت مباشرت در حسابداری اسلامی تاکید می کند. طرح / متدولوژی / روش چنین استدلال می شود که مباشرت و برخی از مفاهیم رایج مورد استفاده در توسعه پایدار باید به یک –مولفه یکپارچه تصمیم گیری مالی تبدیل شوند . با استفاده از تیوری نمایندگی بعنوان نقطه شروع ، مدلهای Anglo-American , Continental European-Japanese تصمیم گیری مالی و اینکه چگونه آنها می توانند برای در برگرفتن بنیاد مباشرت و معنویتبگونه ایی که مباشرت مبنا باشد ، دوباره فرمول بندی شوند ، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد . کلید اصلی پیوند معنویت و مباشرت ، مفهوم تامین رضایت شخصی است که به معنای پیگیری همزمان خواسته ها و دغدغه های منطقی شخصی در جهت منافع و خیرعمومی بشریت می باشد . مدل فرمول بندی مجدد شده تصمیم گیری مالی ، تیوری میان زمانی مباشرت نامیده می شود . کشفیات ادغام معنویت ، مباشرت و تصمیم گیری مالی برای بقاء و موفقیت موسسات تجاری و افرادی که در آنها کار می کنند ، –تعیین کننده و حیاتی است . نتایج بررسی شکست موسسات تجاری در اقتصاد جدید بیانگر فراموش شدن ارزشهای بشری است . بررسی محدودیتها / مفاهیم تحقیقات تجربی باید به منظور آزمایش اعتبار تیوری میان زمانی مباشرت پیشنهادی انجام شوند . –مفاهیم تجربی بسیار ضروری است که تصمیمات مدیران بر مبنای ارزشهای مباشرتی و معنوی باشد . مدیران هرگز نباید از توجه به –این ارزشها غافل شوند و تصمیمات آنها باید همیشه در زمینه این ارزشها باشد . بدون وجود این ارزشها ، این احتمال وجود دارد که مدیران در چرخه کثرت غیر منطقی ۴ گرفتار شوند و امکان شناخت راه صحیح برای آنها وجود نداشته باشد . بنابراین بسیار حایزاهمیت است که این ارزشها نه تنها جزء لاینفک تصمیم گیری مالی بلکه همچنین جزء لاینفک آموزش برای تصمیم گیری مالی نیز در نظر گرفته شوند .اصالت / ارزش مبنا، تصمیم گیری مالی است و در صورتیکه بقاء و موفقیت سازمان به صورت بلند مدت تعیین شده باشد ، خیلی –زیاد نمی تواند عاری از نکات معنویت و مباشرت باشد. اگر سازمانهای تجاری از نظر اجتماعی مسیول اعضای جامعه باشد و در حمایت و تقویت ذات اخلاقیات بشریت نقش داشته باشند ، هیچ یک از آنها نمی توانند اهمیت نقش معنویت و مباشرت را تکذیب کنند. در این راستا ، مفهوم تیوری میان زمانی مباشرت که در این مبحث مطرح شده است ، گامی بسوی تحقق اهدافی بیشتر در این زمینه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.