بررسی تاثیر وسایل ارتباط بر یادگیری دانش آموزان از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مطالعه موردی : مدارس راهنمایی سرپل ذهاب در سال تحصیلی۹۵-۹۶


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر وسایل ارتباط بر یادگیری دانش آموزان از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مطالعه موردی : مدارس راهنمایی سرپل ذهاب در سال تحصیلی۹۵-۹۶ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر وسایل ارتباط بر یادگیری دانش آموزان از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مطالعه موردی : مدارس راهنمایی سرپل ذهاب در سال تحصیلی۹۵-۹۶  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر وسایل ارتباط بر یادگیری دانش آموزان از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مطالعه موردی : مدارس راهنمایی سرپل ذهاب در سال تحصیلی۹۵-۹۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر وسایل ارتباط بر یادگیری دانش آموزان از دیدگاه معلمان و دانش آموزان مطالعه موردی : مدارس راهنمایی سرپل ذهاب در سال تحصیلی۹۵-۹۶ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در این تحقیق سعی شده است که به بررسی تاثیر وسایل ارتباط جمعی ) تلویزیون ، ویدیو پرژکتور ، رایانه ، اینترنت ( بریادگیری دانش آموزان از دیدگاه معلمان و دانش آموزان پرداخته شود ، جامعه آماری تحقیق مذکور کلیه ی دانش آموزان ودبیران مقطع راهنمایی شهرستان سرپل ذهاب می باشد ) N=418 ( که با استفاده از جدول کرچسی و مورگان اقدام به انتخاب ۲۰۰ نفر به عنوان حجم نمونه آماری نموده ایم که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی اقدام به انتخاب حجم نمونه آماریمورد نظر شده است.ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می باشد که برای اعتبار آن پرسشنامه توسط تعدادی از کارشناسان و صاحب نظران رشته علوم تربیتی مورد مطالعه قرار گرفت و مشکلات آن بعد از بازخورد، برطرفگردید. برای اعتبار پرسشنامه، سیوالات پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرار گرفت و اعتبار آن با %۸۵ مورد تایید قرار گرفت . تجزیه و تحلیل داده با استفاده از نرم افزار spss و نرم افزار LISREL صورت گرفته است ؛ با توجهبه مقیاسهای اندازه گیری و داده های موجود، برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آماری توصیفی )شامل میانگین و انحراف معیار( و استنباطی )شامل رگرسیون چند متغیره و ضریب همبستگی پیرسون( استفاده شد.ماحصل تحقیق را می توان اینگونه بیان نمود که بین یادگیری دانش آموزان با وسایل ارتباط جمعی ، میزان آگاهی و نوع استفاده دانش آموزان از این وسایل رابطه ی معناداری وجودارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.