اثربخشی آموزش گروهی آسیب های ارتباط با جنس مخالف به روش سازنده گرایی بر تغییر نگرش ارتباط با جنس مخالف در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی یزد


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش گروهی آسیب های ارتباط با جنس مخالف به روش سازنده گرایی بر تغییر نگرش ارتباط با جنس مخالف در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی یزد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش گروهی آسیب های ارتباط با جنس مخالف به روش سازنده گرایی بر تغییر نگرش ارتباط با جنس مخالف در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش گروهی آسیب های ارتباط با جنس مخالف به روش سازنده گرایی بر تغییر نگرش ارتباط با جنس مخالف در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش گروهی آسیب های ارتباط با جنس مخالف به روش سازنده گرایی بر تغییر نگرش ارتباط با جنس مخالف در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی یزد :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی اثر بخشی آموزش گروهی آسیب های ارتباط با جنس مخالف به روش سازنده گرایی بر تغییر نگرش ارتباط با جنس مخالف در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد شهر یزد بود. روش پژوهش، نیمه تجربی بوده و از پیش آزمون پس آزمون با گروه گواه استفاده شد. نمونه پژوهش حاضر را ۳۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد شهر یزد تشکیل دادند، که با استفاده از روش نمونهگیری دردسترس انتخاب شده بودند و به صورت تصادفی در گروه های آزمایشی و گواه گمارده شدند. افراد در گروه آزمایشی در هشت جلسه ۹۰ دقیقه ای که به مدت یک ماه برگزار شد شرکت کردند. دادهها با استفاده از یک پرسشنامه ۴۵ سوالی محقق ساخته نگرش ارتباط با جنس مخالف جمع آوری شده بودند. در پژوهش حاضر از روش تحلیل کوواریانس (آنکوا) استفاده شد. نتایج نشان داد آموزش گروهی به روش سازنده گرایی بر نگرش صحیح ارتباط با جنس مخالف موثر نیست (۶۲۷/۰ =p .(بنابراین، جهت تبیین یافته ها، عواملی نظیر ویژگی های شخصیتی ، وضعیت تاهل ساختار و جو دانشگاه و رشته های تحصیلی، قالب های فکری جنسیتی باورها و اعتقادات مذهبی، سلامت روانی ، تفکر لیبرال و عدم اثر بخشی محتوا و جلسات آموزشی به عنوان تبیین های این یافته ها مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.