شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری و رضایتمندی مشتری به محصولات گروه خودرو سازی سایپا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری و رضایتمندی مشتری به محصولات گروه خودرو سازی سایپا دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری و رضایتمندی مشتری به محصولات گروه خودرو سازی سایپا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری و رضایتمندی مشتری به محصولات گروه خودرو سازی سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری و رضایتمندی مشتری به محصولات گروه خودرو سازی سایپا :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان، عنصری اصلی و کلیدی در کسب مزیت رقابتی پایدار برای سازمانها می بشد. شرکت هایی می توانند موفق و ایشرو باشند که از طریق حفظ قیمت محصولات در سطح پایین قدرت چانه زنی پالا در تعامل پا عرضه کنندگان، کاهش هزینه های فروش، ایجاد موانع قوی در مقابل ورودرتبی جدید و گسترش حوزه فعالیت شرکت جهت ورود په بازار کالاها و خدمات مشابه با کالاها و خدمات فعلی، وفاداری بالایی را در مشتریان خود ایجاد کنند. در این تحقیق تلاش شده است تا به شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر پر رضایت و وفاداری مشتریان محصولات شرکت سایپا پرداخته شود. این پژوهشاز نظر هدف کارپردی و از نظر ماهیت توصیفی ایمایشی است. جهت آزمون فرضیههای تحقیق و بدست – آوردن نتایج از نرم افزار لیترل و مدل تحلیل مبیر استفاده شده است. نتایج پدست آمده از آزمون فرضیات این پژوهش نشان داد که عوامل موثر بر رضایت مشتریان محصولات سایپا به ترتیب رتبه عبارتند ازخدمات پس از فروش، کیفیت خدمات، تیمت خدمات. همچنین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان محصولات سایپا به ترتیب رتبه عبارتند از تصویر برند، ارزش درک شده، رفتار پا مشتری، و رضایت مشتری.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.