بررسی رابطهی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در اداره یآموزش و پرورش منطقهی جناح
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطهی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در اداره یآموزش و پرورش منطقهی جناح دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطهی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در اداره یآموزش و پرورش منطقهی جناح کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطهی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در اداره یآموزش و پرورش منطقهی جناح،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطهی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در اداره یآموزش و پرورش منطقهی جناح :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
این پژوهش به بررسی رابطهی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در ادارهی آموزش و پرورش منطقه جناح میپردازد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر چگونگی گردآوری دادهها همبستگی است. جامعهی آماری این تحقیق عبارت است از همه مدیران و معلمان ادارهی آموزش و پرورش منطقه ی جناح که در سال ۱۳۹۴-۹۵ در مدارس ادارهی آموزش و پرورش منطقه ی جناح مشغول به تدریس میباشند. جامعهی این پژوهش ۴۸۶ نفر شامل ۲۶۵ نفر و ۲۲۱ زن میباشد. در این تحقیق با مشورتاستاد راهنما با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقهای و بر اساس جدول مورگان انتخاب گردید. تعداد نمونه در این تحقیق ۲۹۹ نفر شامل ۱۵۷ مرد و ۱۴۲ زن میباشد. دادههای پژوهش با استفاده از پرسشنامه شایستگی مدیران و پرسشنامه مدارس یادگیرنده جمع آوری شد. روایی محتوایی پرسشنامههای پژوهش مورد تایید متخصصان قرار گرفت. همچنین با استفاده از آزمون تحلیل عاملی روایی ۰.۷۹ پرسشنامه سازمان یادگیرنده و ۰.۷۵ پرسشنامه شایستگی تایید شد. پایایی پرسشنامههای تحقیق نیز بااستفاده از روش آلفای کرونباخ در پرسشنامه سازمان یادگیرنده ۰.۸۸ و در پرسشنامه شایستگی مدیران ۰.۸۶ محاسبه شد. دادههای حاصل با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل گردید. بررسی نتایج تحقیق نشان داد که بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده در ادارهی آموزش و پرورش منطقهی جناح رابطهی مستقیم و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج آزمون T نشان داد که بین دیدگاه کارکنان زن و مرد در مورد رابطه ی بین شایستگی مدیران و توسعهی مدارس یادگیرنده تفاوت معناداریوجود ندارد. نتایج آزمون فریدمن نشان از آن دارد که بین میانگین رتبهی مولفههای تحقیق تفاوت معناداری وجود دارد و کمترین مقدار میانگین رتبه، مربوط به مولفهی تحول سازمانی و بیشترین مقدار میانگین رتبه نیز مربوط به مولفهی مدیریت دانش میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.