بررسی رابطه میان ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک و وفاداری مشتریان(موردمطالعه: بانک کشاورزی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه میان ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک و وفاداری مشتریان(موردمطالعه: بانک کشاورزی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه میان ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک و وفاداری مشتریان(موردمطالعه: بانک کشاورزی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک و وفاداری مشتریان(موردمطالعه: بانک کشاورزی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه میان ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک و وفاداری مشتریان(موردمطالعه: بانک کشاورزی) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه میان ترجیحا مشتریان در انتخاب بانک و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: بانک کشاورزی است. تحقیق حاضر یک تحقیق کاربرد می باشد. از حیث روش نیز می توان آن رایک تحقیق همبستگی پیمایشی برشمرد. جامعه آمار این تحقیق مشتریان بانک کشاورزی است . با توجه -به جدول مررگان و حجم جامعه نامحدود، حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفنه شده است و از روش نمونهگیر در دسترس استفاده شد. ابزار گردآوری اطلاعات در تحقیق پیش رو پرسشنامه می باشد . در اینتحقیق از پرسشنامه محقق ساخته ۱۰ سوالی وفادار و پرسشنامه ۲۰ سوالی ترجیحا استفاد شد . روشتجزیه و تحلیل داد ها در آمار استنباطی ابتدا ،آزمون کولومرگراف اسمیرنرف – k-s ، برای تعیین نرمالبردن و سپس از آزمرن پیرسرن با استفاده از نرم افزار SPSS استفاد گردید. نتایج نشان داد که میانترجیحا مشتریان در انتخاب بانک و وفادار مشتریان(مورد مطالعه: بانک کشاورز ) رابطه معنادری وجوددارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.