بررسی رابطه بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی(مطالعه موردی سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی(مطالعه موردی سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی(مطالعه موردی سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی(مطالعه موردی سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی(مطالعه موردی سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف کلی تحقیق حاضر بررسی رابطه بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی (مطالعه موردی سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی) می باشد .جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی است که تعداد آنها ۹۶ نفر می باشد. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران، ۷۷ نفر برآورد و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شوند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد نگرش های ش غلی و فرهنگ سازمانی و شهرت سازمانی بود که پس از سنجش روایی و پایایی ۰/۷۷۹ آن در اختیار جامعه مورد بررسی قرار گرفت. پرسشنامه ها، جمع آوری و اطلاعات حاصله طبقه بندی و با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون)مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل نشان داد که بین نگرش های شغلی و فرهنگ سازمانی با شهرت سازمانی رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.