بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر قصد خرید مصرف کننده با استفاده ازنقش میانجی ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک در استان اصفهان)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر قصد خرید مصرف کننده با استفاده ازنقش میانجی ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک در استان اصفهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر قصد خرید مصرف کننده با استفاده ازنقش میانجی ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک در استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر قصد خرید مصرف کننده با استفاده ازنقش میانجی ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک در استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر قصد خرید مصرف کننده با استفاده ازنقش میانجی ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک در استان اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

تحقیق درصدد است تا تاثیر هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرف کننده بر قصد خرید مصرف کننده با استفاده از نقش میانجی ارزش ویژه برند را در قالب الگوی مفهومی بازنمایی و سنجش نماید . بنابراین در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی هر کدام به طور مجزا طرح گردیده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی است و از نظر نحوه اجرا پیمایشی با رویکرد همبستگی است. جامعهآماری پژوهش حاضر مشتریان پوشاک در استان اصفهان میباشد، که به دلیل نامحدود بودن جامعهآماری، ۲۱۴ نفر از جامعه آماری از طریق فرمول کوکران انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسش نامه محققساخته باتعداد ۲۰ سوال می باشد، که روایی آن با استفاده از نظر استاد راهنما، متخصصان و صاحبنظران مدیریت و پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۰/۸۵ به دست آمد اطلاعات جمع آوری شده بوسیله نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج به دست آمده همه فرضیهها پژوهش مورد تایید قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان داد هویت فرهنگی و قوم گرایی مصرفکننده تاثیر مثبت ومعناداری بر ارزش ویژه برند دارد و همچنین ارزش ویژه برند به نوبه خود بر قصد خرید مصرف کننده تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.