انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباطآنها با عملکرد بازاریابی(مطالعه موردی:صنعت بانکداری) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

مقاله حاضر در خصوص انتخاب گزینه برتر عناصر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط ان با عملکرد بازاریابی در صنعت بانکداری می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراژی مدیریت بوده که سازمان را قادر می سازد بر مشتریان تمرکز کنند و روابط قوی تری با ارباب رجوع ایجاد کنند. مدیریت کارآمد روابط مشتری یک چالش مهم در رقابت کسب و کار شده است و سازمانها نیاز به اطلاعاتی درباره اینکه مشتریانشان چه کسانی هستند، انتظارات و نیازهای آنها چیست و چگونه باید نیازهای آنها را برطرف کرد، دارند. روشهای توصیفی کاربردی و همبستگی درپژوهش انجام شده به کار گرفته شده است جامعه آماری پژوهش ۴ بانک مرکزی بخش دولتی و خصوصی شهر تهران است به منظور جمع آوری اطلاعات، یک پرسشنامه برای سازمان بانکها ۲۵ سوال و یک پرسشنامه ی دیگر برای مشتراین بانکها ۲۵ سوال طراحی و تدوین شد. تحقیقات متعدد نشان میدهد که مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر بسزایی بر عملکرد بازیابی سازمانها می گذارد. همچنین در پژوهش انجام شده از بین متغیرهای مورد مطالعه ارتباط نسبتا ضعیفی برقرار می باشد ولی بین تمرکز بر مشتریان کلیدی و عملکرد بازاریابی ارتباط قویتری ضعیفی برقرار می باشد ولی بین تمرکز بر مشتریان کلیدی و عملکرد بازاریابی ارتباط قویتری وجود دارد و در نهایت تمرکز بر مشتراین کلیدی، سازمان مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فناوری و مدریت دانش به ترتیب اولویت اول تا چهارم را کسب نمودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.