بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید (مطالعه موردی : گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان )


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید (مطالعه موردی : گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان ) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید (مطالعه موردی : گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید (مطالعه موردی : گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید (مطالعه موردی : گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان ) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از مقاله حاضر، بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید به مقصد گردشگری اصفهان است. روش شناسی این پژوهش، توصیفی پیمایشی و با رویکرد کاربردی است. جامعه آماری این پژوهش شامل آن دسته از گردشگران خارجی است که در ماه های فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به شهر اصفهان سفر کرده اند. از این جامعه، نمونه ای به حجم ۲۰۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شد. ابزار گردآری داده ها، یک پرسشنامه محقق ساخته با ۲۵ سوال بسته بوده است. روایی و پایایی پرسشنامه مورد نظر در این پژوهش مورد بررسی و تایید قرار گرفت. تجزیه تحلیل داده های پژوهش نیز در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفت. نتایج پژوهش نشان داد فاصله روانی تاثیر معنی داری بر ناهنجاری های پس از خرید دارد. براساس نتایج پژوهش حاضر می توان گفت هرچه گردشگر فاصله روانی بیشتری بین کشور مبدا و مقصد ادراک نماید، بیشتر دچار ناهنجاری های پس از خرید می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.