ارزیابی چند معیاره طرح های بهبود تقاطع به روش AHP(مطالعه موردی تقاطع صیاد شیرازی و ارتش شهر بیرجند)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی چند معیاره طرح های بهبود تقاطع به روش AHP(مطالعه موردی تقاطع صیاد شیرازی و ارتش شهر بیرجند) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی چند معیاره طرح های بهبود تقاطع به روش AHP(مطالعه موردی تقاطع صیاد شیرازی و ارتش شهر بیرجند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی چند معیاره طرح های بهبود تقاطع به روش AHP(مطالعه موردی تقاطع صیاد شیرازی و ارتش شهر بیرجند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی چند معیاره طرح های بهبود تقاطع به روش AHP(مطالعه موردی تقاطع صیاد شیرازی و ارتش شهر بیرجند) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با افزایش جمعیت و به طبع آن افزایش سفرها بویژه درآزادراهها و راههای پرتراکم که امکان افزایش ظرفیت راه وجود ندارد، مدیران حمل ونقل با چالش فرآیند انتقال ایمن و کارآمد انسان و کالا با توجه به محدودیتهای تملک اراضی و بودجه مواجه میباشند؛ در سالهای اخیر تبدیل تقاطعهای همسطح به غیر همسطح به عنوان یک راهحل امید بخش در مدیریت موثر تقاطعها با توجه به مصرف سوخت ارایه شده است. در تقاطعهای غیرهمسطح زیرساختهای راه مورد توجه قرار گرفته اند که کاربرد این تبدیل،منافع بالقوهای مانند افزایش ایمنی، بهبود زمانهای سفر،کاهش آلایندههای زیست محیطی، ذخیره سرمایه در بلند مدت میتوانند باشد. تقاطع بلوار صیاد شیرازی و خیابان ارتش در شهر بیرجند از جمله تقاطعهای مهم در کاهش بار ترافیکی این شهر به حساب میآیند که در این تحقیق سعی شده است با بهرهگیری از تقاطعهای غیرهمسطح راهحل مناسب جهت شکلگیری این تقاطع استخراج گردد. از این رو باتوجه به سه پیامد اقتصادی، توسعه پایدار و حمل ونقل به ارزیابی طرحهای بهبود تقاطع نسبت به معیارهای اثرات زیستمحیطی، مصرف منابع محدود، هزینه استفاده گنندگان از سیستم و هزینه گردانندگان سیستم پرداخته شده است. اصلی ترین محور این تحقیق و دیدگاه تازه آن، نحوه تشکیلساختار سلسله مراتبی ۱ برای ارزیابی طرحهای بهبود تقاطعهای غیرهمسطح میباشد. این دیدگاه با معرفی فرآیند کلی تصمیمگیری در مورد مسیله طرحهای بهبود تقاطعها، پیریزی شده و پس از مقایسه و ارزیابی طرحهای پیشنهادی به روش سلسله مراتبی، نتایج ارزیابی تعیین شده و اولویت بندینهایی گزینهها برای یک مطالعه موردی ارایه شده است. بدین منظور پنج سناریو جهت بهبود وضعیت تقاطع پیشنهاد شده که با شبیهسازی این سناریوها درنرم افزارشبیه ساز ایمسان ۲ به تحلیل آنها پرداخته می شود و پس ازتحلیل مقدار خروجی در جهت ارزیابی چندمعیاره طرح های پیشنهادی به روش سلسله مراتبی استفاده میشود که با روش پژوهشی توصیفی تحلیل و استفاده از دادههای میدانی – و کتابخانهای نتایج حاکی از آن است سناریو ( احداث محور صیاد شیرازی به صورت زیرگذر و میدان در تراز همسطح ) گزینه بهتری نسبت به دیگر گزینه ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.