بررسی میزان اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری دربانک تجارت زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری دربانک تجارت زاهدان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری دربانک تجارت زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری دربانک تجارت زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری دربانک تجارت زاهدان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
امروزه بسیاری واژگان در ادبیات علم بازاریابی دچار تغییر و تحول بنیادین شده اند . واژه ی مشتری نیز از این دگرگونی مستثنی نبوده است دیگر مشتری فقط یک معامله تجاری را به ذهن متبادر نمی نماید مشتریان نسبت به گذشته داناتر شده و انتظاراتشان به شدت افزایشیافته است . کوچک ترین غفلت و اشتباه منجر به نارضایتی مشتری و قطع روابط او و جذب او توسط رقیبان میگردد . رابطه ی قوی با مشتریان مهم ترین رمز موفقیت هرکسب و کار است.اصل و ریشه ی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری این اصل قدیمی است که که همیشه حق با مشتری است .سازمان ها تشخیص داده اند که مشتریان مهم ترین دارایشان هستند وبه روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد می نگرند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.