بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای سازمانها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسیله ای اساسی و مهم برای سازمانها و از جمله بانک های دولتی )بویژه با ورود بخش خصوصی( تبدیل گردیده است. اگرچه مشخص است که ابتکارات مربوط بهمدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد سازمان تاثیر دارد، اما بسیاری از شرکت ها در استقرار و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان شکست می خورند.هدف از این مقاله بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری) CRM ( در بانک کشاورزی است. مقاله از نوعتوصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت روزنامه ای و کتابخانه ای گردآوری شده است. یافته های مقاله نشان داد که افراد سازمان بیشترین تاثیر را در پیاده سازی CRM دارد. همچنین مدیریت ارتباطات از نظر مدیران بانک کشاورزی از اهمیت نسبی بالاتری برخوردار بوده و سازماندهی، مدیریت دانش ، مدیریت پروژه، فناوری اطلاعات، حمایت مدیریت ارشد ، افراد سازمان، مدیریت تغییر ، استراتژی ها و اهداف روشن و فرهنگ در رتبه های بعدی قرار گرفته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.