بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان بر پذیرش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان بر پذیرش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان بر پذیرش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان بر پذیرش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان بر پذیرش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
با گسترش استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطی، جهان شاهد تحول عظیمی است که از آن تحت عنوان عصر اطلاعات یاد می شود. صنعت بانکداری نیز تحت تاثیر این تغییرات، تحول شگرفی را تجربه می کند. به موازات گسترش استفاده از فن آوری های اطلاعاتی در صنعت بانکداری، بانکداری الکترونیک و خدمات الکترونکی به عنوان یکی از پیامدهای فن آوری اطلاعات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. به همین دلیل هدف از این مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل مشتریان بر پذیرش خدمات الکترونیکی در بانک کشاورزی است. مقاله از نوع توصیفی بوده و اطلاعات آن به صورت کتابخانه ای گردآوری شده است. نتایج مقاله نشان داد که سه عامل انتظار عملکرد، انتظار تلاش و تاثیرات بر تمایل استفاده از خدمات موثر هستند. همچنین عوامل اعتماد، سهولت استفاده، و منفعت کسب شده بر نگرش افراد در انجام رفتار مورد نظر (خدمات الکترونیکی) تاثیر بالایی دارد و از سویی، این عوامل به طور مستقیم نیز بر قصد رفتا ری فرد دراستفاده از خدمات بانکداری اینترنتی نقش مهمی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.