بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت بر فروش مجازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت بر فروش مجازی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت بر فروش مجازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت بر فروش مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل حیاتی موفقیت بر فروش مجازی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
از جمله عوامل حیاتی موفقیت در بحث کسب و کار ، ارتباط موفق با مشتری به صورت مطلوب و به بهترین نحو و همچنین غنی بودن دانش کسب و کار فروشندگان است. دراین مقاله به بررسی تاثیر این دو عامل حیاتی بر فروش مجازی با عنوان کسب و کارهایی که درقالب یک وب سایت راه اندازی می شوند، پرداخته شده است تا به بهره برداری از فرصتهایی بپردازند که در اثر فناوری اینترنت حاصل شده است. این مقاله با بهره گیری از مدل مورگان توماس به منظور شناسایی مهمترین عوامل موفقیت برفروش مجازی در صنعت چرمپرداخته است. پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی و از حیث روش، پیمایشی تحلیلی و مبتنی بر تحلیل ماتریس کوواریانس با – استفاده از الگوی مدلیابی معادلات ساختاری می باشد. داده های موردنیاز با جمع آوری ۳۹۶ پرسشنامه از مشتریان مجموعه چرمیران درمشهد ارزیابی شده است. نتایج تحقیقات نشان داده است ، ارتباط موفق با مشتری و غنی بودن دانش کسب وکار فروشندگان از عوامل اصلی و حیاتی موفقیت برفروش مجازی به شمار می روند و تاثیر قابل توجهی در رسیدن هر مجموعه به موفقیت در فروش دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.