بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال مطالعه موردی در کانون زبان ایران غرب مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال مطالعه موردی در کانون زبان ایران غرب مازندران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال مطالعه موردی در کانون زبان ایران غرب مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال مطالعه موردی در کانون زبان ایران غرب مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال مطالعه موردی در کانون زبان ایران غرب مازندران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

بررسی تحولات در سال های اخیر نشان می دهد که خدمات به صورت وسیعی در حال گسترش است و مساله رقابتی شدن در خدمات امر انکارناپذیری است. تحول چشمگیر در کیفیت خدمات از سال ۱۹۷۰ نمایان شده است. امروزه موضوع کیفیت خدمات دارای ارزش تجاری جهانی بوده و حدود ۲۰% از عوامل موثر بر تجارت جهان را از آن خود کرده است.هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال در کانون زبان ایران غرب مازندران است. بر این اساس ضمن مروری جامع بر ادبیات موضوعی مربوط به این تحقیق از میان جامعه آماری ۲۵۰۰ عضوی، از تعداد نمونه ۳۳۱ تایی استفاده شده، سپس با جمع آوری داده های مورد نیاز با استفاده از ابزارهای مراجعه به اسناد و مدارک، مصاحبه و بویژه پرسشنامه، در قالب روش توصیفی و از نوع همبستگی به بررسی تاثیر کیفیت خدمات آموزشی براساس مدل سروکوال در کانون زبان ایران غرب مازندران پرداخته شده است. ابعاد کیفیت خدمات در این تحقیق شامل بعد تضمین، ملموس بودن، همدلی، پاسخگویی و اعتماد بوده که جهت تبیین تاثیر کیفیت خدمات آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است. آزمونهای آماری مورد استفاده در پژوهش آزمون مقایسه زوجی(Paired Sample T-test) بوده است. یافته‎های پژوهش نشان می‎دهد که در سطح اطمینان ۰.۹۵ اختلاف معنی داری بین میانگین ۵ بعد کیفیت خدمات در دو حالت انتظارات و ادراکات وجود دارد و در تمامی آن میانگین این ابعاد در انتظارات بیشتر از ادراکات بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.