نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به روند رو به رشد کسب درآمد و جذب منابع مالی در حوزه دانشگاهی در دهه اخیر، دانشگاهها به اهمیت قدرت وابستگی به برند در بازار رقابتی پی بردهاند. پژوهش حاضر باهدف بررسی نقش قدرت وابستگی به برند در دانشگاههای پژوهش محور و کارآفرین در توسعه آموزش عالی صورت گرفته است. روش تحقیق حاضر با توجه به ماهیت و اهداف تحقیق و به لحاظویژگی در نحوه جمعآوری اطلاعات در ارتباط با موضوع موردنظر، توصیفی تحلیلی میباشد. جمعآوری اطلاعات نیز با استفاده از منابع مکتوب کتابخانهای، مقالات پژوهشی در حوزه مدیریت و تعبیری از مقالات حوزهی بازاریابی نشیتگرفته و اساس کاربر تحلیل و استنباط محقق و به لحاظ استفاده از نتایج کاربردی میباشد. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که امروزه برند دیگر تنها یک ابزار کارآمد در دست مدیران نیست. بلکه یک الزام استراتژیک است که سازمانها را در جهت خلق ارزش بیشتربرای مشتریان و همچنین به ایجاد مزیتهای رقابتی پایدار کمک میسازد. همچنین سطح بالایی از ارزش ویژه برند میزان رضایت مشتری، قصد دریافت خدمات مجدد و سطح وفاداری را افزایش میدهد. افزایش رقابت در بین مراکز علمی،بسیاری از دانشگاهها را مجبور کرده است که به برند خود به دید یک مزیت رقابتی بنگرند. بدین ترتیب در عصر کسری بودجهو افزایش رقابت، تصویر ذهنی از دانشگاه ابزار ارزشمندی در عرصه رقابتی محسوب میشود که این تصویر ذهنی بر اساس حقایق واقعی یا غیرواقعی شکلگرفته و تمهیدات زیادی را درزمینه آینده دانشگاه تحت تاثیرخود قرار میدهد و این تاثیراتنهتنها روی عرضهکننده خدمت، بلکه روی نگرش جامعه در ارتباط با دانشگاه و شاید سطح بودجه اختصاصیافته توسط دولت یا کمکهای بخش خصوصی هم تاثیر میگذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.