کاربرد تجارت الکترونیک همجواری بر پایه چارچوب خدمات تجارت الکترونیک O2O و تجزیه و تحلیل تاثیرگذاری آن


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد تجارت الکترونیک همجواری بر پایه چارچوب خدمات تجارت الکترونیک O2O و تجزیه و تحلیل تاثیرگذاری آن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد تجارت الکترونیک همجواری بر پایه چارچوب خدمات تجارت الکترونیک O2O و تجزیه و تحلیل تاثیرگذاری آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد تجارت الکترونیک همجواری بر پایه چارچوب خدمات تجارت الکترونیک O2O و تجزیه و تحلیل تاثیرگذاری آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد تجارت الکترونیک همجواری بر پایه چارچوب خدمات تجارت الکترونیک O2O و تجزیه و تحلیل تاثیرگذاری آن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با رشد فزآینده وسایل هوشمند دستی، تجارت از طریق موبایل، تجارت از طریق شبکههای اجتماعی و تجارت همجواری نیزدر دهههای اخیر ایجاد شده است. اخیرا مدل جدیدتر تجارت، تجارت آنلاین به آفلاین (O2O (است و انواع مختلفی از مدلهای خدماتی خلاقانه پیشنهاد شدهاند. چون خرده فروش و شرکت ممکن است برای استفاده از مدل خدماتی جدید آماده نباشد و مصرف کننده ممکن است به این نوع خدمات عادت نداشته باشد، موضوع تحقیقاتی اصلی شده است. این مقاله، در مورد تجزیه و تحلیل تجربه مشتری نسبت به برخی سناریوهای مشهور خدمات O2O به کار می رود، یک مدل تجارت الکترونیک O2O معرفی میکند و یک چارچوب سیستم تجارت O2O پیشنهاد می کند . براساس این چارچوب، این مقاله یک سرویس دیوار خرید یک کلیکی را برای ایجاد بهترین تجربه خدمات تجارت همجواری پیاده سازی کرده است. در این مورد، برخی از علایم تبلیغاتی دیجیتال آنلاین تشکیل شدند تا کاربران همجوار را به تعامل و انجام مقداری داد و ستد آنلاین با وسیله همراهشان جذب کنند و سپس آنها را به پایان اقتصاد سنتی هدایت کنند. براساس این مطالعه موردی، ما آزمایش تجزیه و تحلیل کارآیی را انجام دادیم تا عوامل اصلی رفتار مصرف کننده را بیابیم. این تحقیق همچنین تبلیغات یک روزه را به گونه ای به کارگرفت که کاربران مجبور بودند محصولشان را در صفحه فیسبوکشان خرید و با نرم افزار بازار خرید یک کلیکی به اشتراک بگذارند .نتایج آزمایش شامل ۳۵۲ فرد، ۵,۲۷ %دانلود نرم افزار، ۶ %تبدیل محصول، ۳۱ %جمعآوری کوپن، و ۳۰ %به اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی می شود. این تحقیق پیشنهاد میدهد که ۱ )فاصله بین کیوسک و فروشگاه و ۲ (در دسترس بودن تخفیف به شدت به عمل داد و ستد همبسته است. بنابراین، این مرجع خوبی برای فراهمکنندگان سرویس جهت انجام تبلیغ جذاب برای حداکثر کردن تاثیر O2O فراهم می کند. نتایج تحقیقات می تواند از اشتباه هزینه بردار طراحی مکانیزم گوناگون جلوگیری و تجزیه و تحلیل پذیرش مشتری و استراتژی بازار دیجیتال را از طریق آفلاین / آنلاین در پذیرش این نوع خدمات نوآوری فراهم سازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.