شناسایی و بررسی میزان تاثیرگذاری مولفههای خدمات پس از فروش بر وفاداری ورضایت مشتری در شرکتهای خودروسازی موردکاوی: گروه بهمن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و بررسی میزان تاثیرگذاری مولفههای خدمات پس از فروش بر وفاداری ورضایت مشتری در شرکتهای خودروسازی موردکاوی: گروه بهمن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و بررسی میزان تاثیرگذاری مولفههای خدمات پس از فروش بر وفاداری ورضایت مشتری در شرکتهای خودروسازی موردکاوی: گروه بهمن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و بررسی میزان تاثیرگذاری مولفههای خدمات پس از فروش بر وفاداری ورضایت مشتری در شرکتهای خودروسازی موردکاوی: گروه بهمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و بررسی میزان تاثیرگذاری مولفههای خدمات پس از فروش بر وفاداری ورضایت مشتری در شرکتهای خودروسازی موردکاوی: گروه بهمن :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بهدلیل ضعفهای موجود در ساختارهای کیفی شرکتهای خودروساز، همواره خدمات پس از فروش بهعنوان یکی ازمولفههای تاثیرگذار در انتخاب محصول برای خریداران خودرو مطرح بوده است. دغدغه امروزی بیشتر تولید کنندگان و فروشندگان افزایش فروش و سود بالاست و افزایش فروش میسر نخواهد بود مگر با وفاداری و رضایت مشتری. طبق اعلامشرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکتهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور از زیرساختهای مناسبی برخوردارند، با این حال کیفیت نهچندان مناسب خودروها فعالیت این شرکتها را برای ارایه خدمات رضایتبخش بهمشتریان، سخت کرده است. هدف پژوهش حاضر اندازهگیری میزان تاثیرگذاری مولفههای خدمات پس از فروش بر وفاداری و رضایت مشتری در گروه بهمن میباشد. جامعه آماری این پژوهش را مشتریان گروه بهمن تشکیل میدهند که بااستفاده از روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدهاند. روش گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است. نتایج پژوهش نشانمیدهد به ترتیب سه مولفه هزینه، کیفیت و سرعت خدمات ارایه شده به مشتری، تاثیر مثبت و معناداری بر روی رضایت مشتریان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.