شناسایی و اولویت بندی شاخص های تصویر سازمانی در موسسه گلستان علی(ع)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی شاخص های تصویر سازمانی در موسسه گلستان علی(ع) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی شاخص های تصویر سازمانی در موسسه گلستان علی(ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی شاخص های تصویر سازمانی در موسسه گلستان علی(ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی شاخص های تصویر سازمانی در موسسه گلستان علی(ع) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در دنیای امروز داشتن وجههی خوب برای سازمان یکی از مهمترین مسایلی است که برای همهی سازمانها حایز اهمیت است زیرا ایجاد تصویر ذهنی مثبت می تواند سازمان را به بالاترین درجات پیشرفت برساند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندیشاخصهای ابعاد تصویر سازمانی در موسسه گلستان علی(ع) صورت گرفته است. در این پژوهش با استفاده از مبانی نظری و ادبیات تحقیق و بررسی پیشینهی پژوهشی ، ۷۷ شاخص احصا شد که این شاخصها در موسسه گلستان علی(ع) بومی سازی شدو با نظرات خبرگان از روش دلفی به ۷ شاخص رسید سپس پرسش نامه ی طراحی شده بین مدیران موسسه توزیع شد و ضریب اهمیت و اولویت با استفاده از نمودار سه بعدی و روش های تصمیمگیری گروهی محاسبه شد. پژوهش حاضر بر حسب هدف کاربردی و بر حسب روش توصیفی، از نوع اکتشافی بود که با چهار پرسشنامه در دو بخش انجام شد. پایایی پرسشنامه اول از طریق نرخ ناسازگاری محاسبه شد و مقدار آن کمتر از ۱/۰ و پایایی سه پرسشنامه دیگر از طریق آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS محاسبه شدو مقدار کلی آن ۹۷/۰ می باشد. نهایتا شاخص ویژگی ها و عملکردهای بخش های مختلف موسسه مهم ترین شاخص به دست آمد که در سازمان باید توجه بیشتری به آن شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.