شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک از طرف مشتری مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر، انجام یک مطالعه تجربی در بخش خدمات)بانک اقتصاد نوین( به منظور شناسایی عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک است که از مدل محقق ساخته استفاده شده است. در این مدل تاثیر اعتماد مشتری و عوامل اعتماد مشتری بر پذیرش بانکداری الکترونیک بررسی میشود. برای بررسی تحقیق نمونهای شامل۲۳۴ نفر به صورت خوشهای تصادفی از مشتریان شعب بانک اقتصاد نوین در شهر تهران انتخاب شد. ابزار گردآوری داده پرسشنامه استاندارد با ۳۲ سوال که روایی و پایایی آن تایید و بین جامعه آماری توزیع شد. تجزیه و تحلیل دادههابا استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی انجام گرفت. در سطح آمار توصیفی از شاخصهایی چون فراوانی و درصد فراوانی؛ در سطح آمار استنباطی از روشهای همبستگی، مدل معادلات ساختاری، تحلیل مسیر انجام شده است؛ که برای این منظور از نرم افزارهایlisrel و spss استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل از وجود تاثیر مثبت اعتماد مشتری و عوامل آن بر پذیرش بانکداری الکترونیک حکایت داردp> 5/05

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.