سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیرگذاری رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان در حوزهی بانکداری الکترونیک میباشد. جهت سنجش پایایی پرسشنامه از روش ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که ضریب محاسبه شده برای پرسشنامه مقدار ۹۰۹.۰ بدست آمد. نتایج حاصل از برازش مدل در قالب ضرایب استاندارد تحلیل عاملی تاییدی متغیررضایت مشتری بین۸۳,۰ الی ۸۹,۰ و برای وفاداری مشتریان ۸۵,۰ الی ۸۸,۰ به دست آمد. همچنین با بررسی ضریبهمبستگی رضایت و وفاداری مشتری مقدار ۶۹۰/۰ به دست آمد. قابل ذکر است است ضریب برآورد استاندارد رضایت بر وفاداری مشتری ۴۹,۰ میباشد. که این ضریب نشاندهنده برازش مطلوب است.نتایج تجزیه و تحلیل دادههای جمع آوری شده نشان داد که در حوزهی بانکداری الکترونیکی رضایت مشتری با وفاداری مشتریان ارتباط معنیداری دارد. همچنین فرهنگ با وفاداری مشتریان ارتباط معنیدار و همبستگی منفی دارد و سن، جنسیت و تحصیلات مشتری بر وفاداری تاثیر ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.