چالش های بازاریابی استراتژیک در زنجیره تامین جهانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالش های بازاریابی استراتژیک در زنجیره تامین جهانی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالش های بازاریابی استراتژیک در زنجیره تامین جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالش های بازاریابی استراتژیک در زنجیره تامین جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالش های بازاریابی استراتژیک در زنجیره تامین جهانی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین می تواند به طرز قابل چشمگیری هزینه های زنجیره تامین را کاهش دهد. با این وجود، صرفه جویی در هزینه تنها هدف مدیریت زنجیره تامین نیست.مدیریت زنجیره تامین برتر، می تواند استراتزی بازاریابی را تسهیل سازد و به خلق ارزش مشتری برتر، رضایت و وفاداری منجر شود که در نتیجه ی سود محصول ، سود اوری شرکت ورشد شرکترا افزایش دهد. با این وجود، استراتژی بازاریابی در زنجیره تامین جهانی مشکل آفرین می باشد. این مقاله ، با بررسی ۲ چالش عمده و ارایه راهکارهایی در این زمینه خلاء های پژوهشی را تا اندازه ای مرتفع می سازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.