تاثیر نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان با واسطه گری یادگیری سازمانی در مدارس مقاطع ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان با واسطه گری یادگیری سازمانی در مدارس مقاطع ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان با واسطه گری یادگیری سازمانی در مدارس مقاطع ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان با واسطه گری یادگیری سازمانی در مدارس مقاطع ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان با واسطه گری یادگیری سازمانی در مدارس مقاطع ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
این مطالعه با هدف تاثیر نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان با نقش واسطه گری یادگیری سازمانی در مدارس مقاطع )متوسطه دخترانه( ناحیه دو آموزش وپرورش شیراز صورت پذیرفت. از نظر نحوه گردآوری اطلاعات تحقیق حاضر توصیفی و از نوع همبستگی میباشد. جامعهی آمارى این پژوهش، شامل کلیه معلمان مدارس مقاطع )متوسطه دخترانه( ناحیه دو آموزشوپرورش شیراز هستند که در سال ۱۳۹۵ در این سازمان مشغول به کار بودند که با توجه به اطلاعات بهدستآمده تعداد این کارکنان بالغبر ۷۸۰ نفر بود. برای تعیین حجم نمونه موردنظر با توجه به تعداد جامعه آماری، ازجدول مورگان استفاده شد. نمونه برآورد شده با استفاده از این جدول ۲۶۰ نفر محاسبه گردید. برای انتخاب تعداد نمونه آماری از روش نمونهگیری طبقهای متناسب با حجم استفاده شد. پرسشنامههای مورداستفاده در این پژوهش؛ پرسشنامههای نظارت آموزشی، خلاقیت و یادگیری سازمانی بود. یافته های پژوهش حاضر نشان داد که، اثر مستقیم و مثبت نظارتآموزشی مدیر بر خلاقیت معلمان معنادار است. اثر مستقیم و مثبت نظارت آموزشی مدیر بر یادگیری سازمانی معنادار است. اثر مستقیم و مثبت یادگیری سازمانی بر خلاقیت معلمان معنادار است. اثر غیرمستقیم و مثبت نظارت آموزشی مدیر بر خلاقیت سازمانی از طریق واسطهگری یادگیری سازمانی معنادار است. طبق پژوهش حاضر باواسطه گری یادگیری سازمانی، نظارت آموزشی مدیر اثر علی غیرمستقیم بر خلاقیت معلمان میگذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.