تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت روابط در صنعت بیمه :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
این مقاله تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه در صنعت بیمه را بررسی می کند. تجزیه تحلیل نتایج نشان می دهد که تاثیر فعالیت های بازاریابی موجب افزایش کیفیت رابطه شده و تداوم رابطه را در پی دارد.جامعه آماری این تحقیق مشتریان سه شرکت بیمه شامل بیمه نوین (وابسته به بانک اقتصاد نوین) بیمه پارسیان و بیمه پاسارگاد در شهر تهران در نظر گرفته شده و حجم نمونه برابر با ۳۸۴ برآورد شده است. این تحقیق از نظر روش توصیفی همبستگی و از نوع پیمایشی به شمار میرود و جهت جمع آوری داده ها از یک پرسشنامه استاندارد ۱۵ سیوالی استفاده شده است . تحلیل توصیفی مشاهدات و تحلیل استنباطی آنها به ترتیب با استفاده از نرمافزار SPSS و نرمافزارAMOS انجام شده است. یافته های تحقیق نشان میدهند مولفه های مشتری گرایی، تمایل به ارتباط با مشتری، افشای متقابل و ویژگی های عرضه کننده بر کیفیت رابطه تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.