تاثیر رکودهای اقتصادی بر بازاریابی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر رکودهای اقتصادی بر بازاریابی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر رکودهای اقتصادی بر بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر رکودهای اقتصادی بر بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر رکودهای اقتصادی بر بازاریابی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

رکود بزرگ ۲۰۰۸-۲۰۱۰ اقتصاد جهانی و ایالات متحده و شرکت هایش را فراگیرتر از هر رکود اقتصادی از زمان بحران بزرگ ۴ )اقتصادی( تاکنون تحت تاثیر قرار داد. این تحقیق بررسی می کند چگونه رکود بزرگ، تصمیمات بازاریابی شرکت ها ۵ و تاثیرات بلندمدت ناشی شده از آن بر بازاریابی درون شرکت های عرضه کننده ۶ را تحت تاثیر قرار داده است. شواهد تجربی ۷از رکودهای قبلی پیشنهاد می کند که شرکت ها باید بر مشتریانشان تمرکز کرده و تلاش های بازاریابی شان را در دوره یک رکود افزایش دهند. با وجود این، بسیاری از شرکت ها به طور معمول بودجه های بازاریابی خود را هنگام رکودهای اقتصادی به شدت کاهش می دهند. نویسندگان یافتند که در دوره رکود بزرگ ۱ ، شرکت ها با پاسخ های بازاریابی شان نسبت به رکودهای قبلی به طور متفاوتی عمل کردند. نویسندگان با پیشنهاد این که رکود بزرگ سه تاثیر بلند مدت بر بازاریابی شرکت های عرضه کننده خواهد داشت تحلیل خود را به پایان می برند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.