تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکه کسب و کار بر رشد بازارصادرات شرکتهای صادراتی روی در شهر زنجان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکه کسب و کار بر رشد بازارصادرات شرکتهای صادراتی روی در شهر زنجان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکه کسب و کار بر رشد بازارصادرات شرکتهای صادراتی روی در شهر زنجان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکه کسب و کار بر رشد بازارصادرات شرکتهای صادراتی روی در شهر زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکه کسب و کار بر رشد بازارصادرات شرکتهای صادراتی روی در شهر زنجان :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
پیشرفت و توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات تاثیر عمیق و گسترده ای در فرآیند های تجاری بوجود آورده است و اینترنت به عنوان موثرترین ابزار بازاریابی اینترنتی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکتها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است. فرآیند بین المللی شدن به معنای رشدصادرات است. شرکتها از لحاظ قرار گرفتن بر مسیر بین المللی شدن متفاوت هستند و در هر مرحله از این فرآیند نیاز به خدمات متفاوتی جهت رشد صادرات دارند. اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روش های گوناگون قابلیت های بازاریابی اینترنتی و تاثیرات آن در بازارهای صادراتی از اطلاعاتو آگاهی های لازم برخوردار نیستند. کسب اطلاعات و انجام تحقیقات بازاریابی بین المللی نقش عمدهای در رشد صادرات خواهد داشت و چگونگی تحقیق در مورد بازارهای بین المللی بیشترین اهمیت را دارد.تحقیق حاضر با هدف تاثیر در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی و روابط شبکهکسب و کار و رشد بازار صادرات، شرکت های صادراتی روی شهر زنجان انجام گرفته است همچنین زمان جمع آوری داده های تحقیق )توزیع وجمعآوری پرسشنامه( آبان ماه ۹۵ است آلفا کرونباخ بدست آمده برای این پرسشنامه برابر ۰/۷۶۴ به عبارت دیگر این تحقیق بدنبال پاسخگویی به این سوال بوده است که آیا ارتباطی میان استفاده از دسترسی به اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی، روابط شبکه کسب و کار و رشد بازار صادراتی وجود دارد جامعه این تحقیق، ۲۷ شرکت صادراتی روی شهر زنجان درسال ۹۵ می باشد و جامعه نمونه ۱۰۰ نفر از مدیران شرکت ها می باشد. به منظور پاسخگویی به سوال تحقیق، شش فرضیه تعریف و با ارایه یک مدل مفهومی، رابطه میان متغیرها در شرکت های مذکور موردآزمون قرار گرفت. برای بررسی فرضیات از آزمون همبستگی پیرسون و برای تحلیل های اضافی از تجزیه و تحلیل واریانس و رگرسیون استفاده گردید. )برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.( نتایج حاصل از بررسی های فرضیه ها بین در دسترس بودن اطلاعات صادرات، قابلیت بازاریابی اینترنتی،روابط شبکه کسب و کار و رشد بازار صادرات شرکت های مورد پژوهش رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. و در نهایت پیشنهادات کاربردی ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.