بررسی عوامل درونسازمانی موثر بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه: صادرکنندگان فرش استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل درونسازمانی موثر بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه: صادرکنندگان فرش استان خراسان رضوی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل درونسازمانی موثر بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه: صادرکنندگان فرش استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل درونسازمانی موثر بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه: صادرکنندگان فرش استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل درونسازمانی موثر بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه: صادرکنندگان فرش استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

گرایش ایران به اقتصاد جهانی و توجه ویژه به توسعه صادرات غیرنفتی سبب شده است بهبود عملکرد صادراتی سازمانها یکی از مسایل کلیدی و حساس در این حیطه محسوب شود. فرش یکی از قدیمیترین صنایعی است که همواره در سبد صادرات غیرنفتی ایران حضور داشته است؛ بااینحال آمارها نشان میدهد که سهم فرش در سبد صادرات غیرنفتیدر طی سالهای گذشته با افت چشمگیری مواجه بوده است که بخشی از آن متوجه عملکرد ضعیف بنگاههای فعال در این عرصه میباشد. با توجه به اینکه ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط نیازمند راهبرد مشخص و پایدار صادراتی ازسوی بنگاه است، پژوهش حاضر درصدد بررسی عوامل درونسازمانی موثر بر عملکرد صادراتی بهعنوان گروهی از عوامل که در کنترل سازمان بوده و امکان تغییر، سرمایهگذاری و توجه بیشتر در آنها وجود دارد میباشد. پژوهش حاضر ازلحاظماهیت مسیله و هدف، کاربردی و ازلحاظ روش تحقیق توصیفی-پیمایشی است و جامعه آماری آن کلیه تولیدکنندگان صادراتی فرش دستباف و ماشینی در استان خراسان رضوی میباشد. بهمنظور گردآوری اطلاعات پرسشنامهای در قالب طیف لیکرت در میان ۳۳ بنگاه صادرکننده توزیع گردید. نتایج پژوهش حاکی از آن است که استراتژی قیمتگذاری، استراتژی محصول، استراتژی پیشبرد، استراتژی کانال توزیع، تجربه، برتری محصول و کیفیت محصول از عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد صادراتی میباشند در حالیکه منابع کسب اطلاعات بر عملکرد صادراتی تاثیری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.