بررسی تاثیر قومیتگرایی مصرفکننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر قومیتگرایی مصرفکننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر قومیتگرایی مصرفکننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قومیتگرایی مصرفکننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر قومیتگرایی مصرفکننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگر ارزش ویژه برند :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر قومیت گرایی مصرف کننده بر تمایل به خرید برند داخلی نسبت به برند وارداتی با نقش تعدیلگرارزش ویژه برند می باشد. این تحقیق از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از حیث روش از نوع تحقیقات علی میباشد، جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مصرف کنندگان لوازم خانگی در شهر تبریز می باشد. که روش نمونه گیری به صورت خوشه ای است و ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیدند. با بهره گیری از مدل سازی معادلات ساختاریSEM و تحلیل عاملی تاییدی فرضیات مورد بررسی قرارگرفت و نتایج یافته ها نشان داد قومیت گرایی مصرف کننده بر تمایل به خرید برند داخلی، تاثیر مثبت و بر تمایل به خرید برند وارداتی تاثیر منفی دارد و ارزش ویژه برند رابطه بین قومیت گرایی و تمایل به خرید برند وارداتی را تعدیل می کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.