بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش به منظور بررسی تاثیر طراحی چیدمان بر قصد خرید با تبیین نقش ابعاد برتری برند و گرایش به برند در فروشگاه پرلا مارکت انجام شده است. این پژوهش به دنبال این است که آیا سطوحی از ابعاد طراحی چیدمان فروشگاهی، برتری برند و گرایش به برند میتواند منجر به ایجاد قصد خرید بیشتر در مشتریان گردد. با توجه به اینکه در این پژوهش تلاش شده است تاتاثیر بین متغیرها یا همان روابط علی بین متغیرهای مدل مورد بررسی قرار گیرد این پژوهش از نظر ماهیت و روش در دسته تحقیقات علی قرار میگیرد؛ همچنین این پژوهش از لحاظ هدف شناختی، یک پژوهش کاربردی است؛ و مبنای پژوهش کمیاست. روش جمعآوری دادهها کتابخانهای- میدانی است. جامعه آماری پژوهش شامل تعدادی از مشتریان فروشگاه پرلا مارکت می باشد. با توجه به تعداد جامعه آماری )کلیه مشتریان شرکت پرلا مارکت( و جدول مورگان، حجم نمونه ۳۸۴ نفر محاسبهشد که پس از جمع آوری و بررسی داده ها در نهایت اطلاعات ۱۳۰ نفر از طریق پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت. برایآزمون فرضیه های این پژوهش از یک پرسشنامه ۳۱ سوالی استفاده شده است که مشتمل بر اطلاعات جمعیت شناختی، ابعاد طراحی چیدمان، برتری برند، گرایش به برند و قصد خرید بوده است. نتایج حاصل از تحلیل مسیر مبتنی بر واریانس در نرمافزارSmartPLS.3 نشان داد که برتری برند و گرایش به برند روابط بین طراحی چیدمان و قصد خرید را به خوبی میانجیگری میکند. همچنین طراحی چیدمان از طریق برتری برند و گرایش به برند بر روی قصد خرید مشتریان اثر مثبت و معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.