بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در سازمان بر ارایه خدمات با کیفیت در شعب بانک مسکن شهر تبریز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در سازمان بر ارایه خدمات با کیفیت در شعب بانک مسکن شهر تبریز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در سازمان بر ارایه خدمات با کیفیت در شعب بانک مسکن شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در سازمان بر ارایه خدمات با کیفیت در شعب بانک مسکن شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی در سازمان بر ارایه خدمات با کیفیت در شعب بانک مسکن شهر تبریز :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

سرمایه اجتماعی یکی از موضوعاتی است که در حوزه های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. شکل گیری سرمایه اجتماعی در سازمان های خدماتی با تعهد کارکنان، انعطاف پذیری سازمان، اداره مناسب اعمال جمعی و ایجاد سطوح بالایی از سرمایه مفهومی، رابطه مثبتی و معنی داری دارد، بنابراین سرمایه اجتماعی میتواند کیفیت ارایه خدمات و درنهایت عملکرد سازمانی را ارتقا دهد. هدف از انجام این پژوهش، بررسی ارتباط بین سرمایه اجتماعی و کیفیت ارایه خدمات در شعب بانک مسکن شهر تبریز می باشد. در موسسات آموزش عالی میباشد این پژوهش از منظر هدف تحقیق، کاربردی و از منظر روش جمع آوریداده ها توصیفی و پیمایشی می باشد. روش نمونه گیری ، تصادفی است و از بین شعب بانک مسکن ۶۳ شعبه انتخاب شد و ابزار پرسشنامه بین ۱۶۷ کارمند توزیع شد. روش تجزیه تحلیل با استفاده از رگرسیون چند متغیره انجام شد.نتایج حاکی از آن بود که سرمایه اجتماعی بر کیفیت ارایه خدمات تاثیر مثبتی دارد و همچنین مشخص شد که هر یک از ابعاد سرمایه اجتماعی تاثیر مثبتی بر کیفیت خدمات دارند، ولی شدت این تاثیرها متفاوت است. سرمایه رابطه ای بیشترین تاثیر ، و سرمایه شناختی کمترین تاثیر را بر ارایه خدمات باکیفیت دارند. با توجه به نتایج مشخص میشود که هرچقدر سازمانها به شکل گیری سرمایه اجتماعی توجه و تمرکز بیشتر نشان دهند، شاهد رشد و توسعه و بهبود بیشتری در کیفیت خدمات خود خواهند بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.