بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن ساری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن ساری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن ساری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن ساری :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه اعتماد مشتریان با کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن ساری بود. روش تحقیق حاضرتوصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری تحقیق را مشتریان بانک مسکن ساری تشکیل دادند که تعداد آنها ۹۰۰۹ نفر بوده و به کمک جدول مورگان اقدام به نمونه گیری کرده و تعداد ۳۶۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها ازدو پرسشنامه مزیت رقابتی و اعتماد استفاده کردیم. و برای تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری به کمک نرم افزار Amoss بهره گرفتیم نتایج نشان داد اعتماد مشتریان بر کسب مزیت رقابتی در بانک مسکن تاثیر معنی داری دارد همچنین اندازه ادراک شده، شهرت ادراک شده، نگرش سیستم، اطمینان مطلوب، ریسک ادراک شده و تمایل به اعتماد بر کسب مزیت رقابتی تاثیر معنی داری دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.