بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر تصویر برند ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر تصویر برند ایران خودرو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر تصویر برند ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر تصویر برند ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر تصویر برند ایران خودرو :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه در بازارهای جهانی، برندهای موفق به منظور حفظ مزیت رقابتی، باید تصاویر متمایزی را از خود به نمایش بگذارند. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند(مبتنی بر مشتری و مالی ) بر تصویر برند ایران خودرو می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل مصرف کنندگان برند ایران خودرو است که برای نمونهگیری از روش اتفاقی(در دسترس) استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها نیز با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری در محیط نرمافزار پی ال اس انجام شده است. نتایج حاصل حاکی از این است که از بین ابعاد ارزش ویژه برند، ابعاد کیفیت ادراک شده از برند، آگاهی برند، ارزش ادراک شده از برند و سهم بازار برند بر تصویر برند تاثیر مثبت و معناداری داشته اند اماپیوندهای برند، وفاداری برند و اینرسی برند تاثیری بر تصویر برند در ایران خودرو ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.