ارایه روش هایی برای ارزیابی اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه روش هایی برای ارزیابی اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه روش هایی برای ارزیابی اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه روش هایی برای ارزیابی اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه روش هایی برای ارزیابی اثر بخشی کمپین های تبلیغاتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بسیاری از بازاریابان برای کارکردهای بازاریابی و ترویجی مرز تعیین کرده و برای هر یک جداگانه برنامهریزی، مدیریت، بودجهبندی و هدف گذاری میکردند. این شرکتها از فهم این حقیقت غافل بودند که طیف گسترده ابزارهای بازاریابی و ترویجی بایستی برای ارتباط موثر هماهنگ شوند تا یک تصویر منسجم برای بازار هدف ارایه نمایند و بخشی جدا گانه در شرکتایجاد شود تا به طور تخصصی تر به زمینه بازاریابی برای محصولات بپردازند. اما رفته رفته شرکت ها با این حقیقت رو به روشدند و بخش هایی جداگانه بعضا در داخل یا خارج سازمانشان برای تبلیغاتی حرفه ای تر ایجاد کردند که اکنون ما اینبخش را به نام کمپین تبلیغاتی یاد می کنیم و عموما مسیولیت اصلی تعیین اهداف کمپین تبلیغاتی با صاحب کالا استولی مشاوره با شرکت تبلیغاتی در این مرحله بسیار مفید است. متاسفانه موضوع ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی،در کشورها کمتر مورد توجه قرار گرفته و معدود شرکتهایی را میتوان دید که کمپین تبلیغاتی خود را از نظر اثربخشی ارزیابی کنند. این مقاله به بررسی اهمیت اثربخشی کمپین های تبلیغاتی و روش های متفاوتی که برای ارزیابی اثربخشی کمپین های تبلیغات از جمله روش داگمارAER ،IPM ،AIDA و روش لینتن و مورلی،کورنلیسن و راک، ،روزیتر و بلمن می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.