بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان استفاده از روش های تدریس در دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان استفاده از روش های تدریس در دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان استفاده از روش های تدریس در دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان استفاده از روش های تدریس در دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان استفاده از روش های تدریس در دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با موضوع بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان استفاده از روش های تدریس در در دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان اردکان انجام شد. به منظور گردآوری داده ها از میان جامعه آماری تحقیق، که شامل ۱۳۰ نفر از معلمان مقطع دبیرستان شهرستان اردکان بودند تعداد ۰۱ نفر با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه آماری گزینش شدند. روش گردآوری اطلاعات ۶۰ پژوهش حاضر از نوع میدانی و پرسشنامه ای بود که از پرسشنامه های هنجار شده شامل پرسشنامه هوش معنوی کینگ و پرسشنامه سبک تدریس موسی پور استفاده شد. از آزمون کولموگروف اسمیرنف جهت بررسی نرمال بودن داده های پژوهش و از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون خطی برای بررسی معنی دار بودن فرضیه های تحقیق استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده با استفاده از نرم افزار spss انجام گرفت. یافته های پژوهش نشان داد تنها بین بعد تفکر وجودی انتقادی و روش تدریس شاگرد محور رابطه معناداری وجود دارد و این رابطه در خصوص سایر ابعاد هوش معنوی و روش های تدریس شاگرد محور و معلم محور مشاهده نشد. همچنین نتایج رگسیون خطی نیز نشان داد نمی توان از روی متغیر هوش معنوی در دبیران میزان استفاده آنها از روش تدریس شاگرد محور و معلم حور را پیش بینی کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.