بررسی تعامل فضای آموزشی و رنگ آمیزی با یادگیری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تعامل فضای آموزشی و رنگ آمیزی با یادگیری دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تعامل فضای آموزشی و رنگ آمیزی با یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تعامل فضای آموزشی و رنگ آمیزی با یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تعامل فضای آموزشی و رنگ آمیزی با یادگیری :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

روان شناسان محیطی سال های زیادی است که به مطالعه روابط انسانی با محیط معنای مختلف ارتباط آن پرداخته اند. کودک نماد یگانگی باطبیعت است. رشد ایده آل امروز آنان هدف همه تلاش هایی است که برای داشتن جامعه ایده ال فردا انجام می دهیم. فرآیند اموزش و پرورش کودکان ونوجوانان در محیط اتفاق می افتد و مسلما معماران به عنوان طراحان فضا درخلق این محیط تاثیرگذار هستند. دنیای پیرامون از طیف وسیع رنگها تشکیل شده است. برخی رنگها آرامشدهنده و مثبت هستند و برخی دیگر فرد را دچار حالتهای عصبی میکنند و انرژی منفی به اومنتقل خواهند کرد. البته رنگها با توجه به شرایط روانی و روحیه فرد عمل میکنند. از این رو رنگها از جنبههای مختلف در کودکان به ویژه دانشآموزان مقطع دبستان تاثیرگذار هستند. روش پژوهش: برای پژوهش از روشهای مطالعه وتحقیق در زمینه آموزش وپرورش دانش آموزان کمتوان در دوره ابتدایی و نیزنیازهای آنهادر این مقطع استفاده شده است .همچنین مطالعه در زمینه طراحی فضاهای آموزشی از طریق کتب مختلف و نیز برخی سایت های اینترنتی صورت گرفته است. بنابراین در این مقاله به روش بررسی تعامل فضای آموزشی و رنگ آمیزی با یادگیری پرداخته شده است. نتیجه گیری: انتخاب رنگ متناسب با شرایط و سن در کودکان اثرگذار است و این انتخاب یک مفهوم بیچون و چرا و ثابتشده در مطالعات تجربی است..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.