برنامه ریزی بهبود ایمنی تقاطع های چهار راهی چراغ دار با شناخت الگوی تصادفات جرحی (مطالعه موردی: ۶۵ تقاطع کلان شهر اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
برنامه ریزی بهبود ایمنی تقاطع های چهار راهی چراغ دار با شناخت الگوی تصادفات جرحی (مطالعه موردی: ۶۵ تقاطع کلان شهر اصفهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برنامه ریزی بهبود ایمنی تقاطع های چهار راهی چراغ دار با شناخت الگوی تصادفات جرحی (مطالعه موردی: ۶۵ تقاطع کلان شهر اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی بهبود ایمنی تقاطع های چهار راهی چراغ دار با شناخت الگوی تصادفات جرحی (مطالعه موردی: ۶۵ تقاطع کلان شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برنامه ریزی بهبود ایمنی تقاطع های چهار راهی چراغ دار با شناخت الگوی تصادفات جرحی (مطالعه موردی: ۶۵ تقاطع کلان شهر اصفهان) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
هر ساله هزینه های بسیاری صرف ایمن سازی معابر شهری جهت جبران خسارت های ناشی از تصادفات می گردد. براساس مطالعات انجام شده، بخشی از تصادفات ترافیکی در تقاطع های چراغ دار اتفاق می افتند لذا به منظور ایمن سازی بهتر تقاطع های شهری، شناخت الگوی تصادفات آن جهت برنامه ریزی علمی حایز اهمیت فراوان است. علت اصلی وقوع تصادفات در تقاطع ها، همگرا شدن جریان های ترافیکی مختلف در یک نقطه است. به طور کلی مطالعات متنوعی در کشورهای جهان در زمینه مدل سازی تصادفات انجام شده و هر کدام یک الگو را در تطبیق با پارامترهای موثر بر رفتار آن شهر دانسته اند. هدف این مقاله، پیش بینی تعداد تصادفات جرحی تقاطع های چراغ دار شهری براساس استفاده از پارامترهای ترافیکی، طرح هندسی و ویژگی های سیستم کنترل ترافیک است. جهت طراحی مدل پیش بینی از مدل های آماری پواسون و دو جمله ای منفی استفاده شد. پس از ارزیابی اولیه آزمون های آماری مدل ها ملاحظه گردید که تصادفات رخ داده در تقاطع های چراغ دار کلان شهر اصفهان؛ مدل پواسون عملکرد و دقت بهتری دارد. سپس مدل های پواون نهایی شامل مدل پیش بینی تصادفات جرحی برحسب جنسیت زن و مرد تخمین زده شد. کنترل صحت مدل ها از طریق آزمون های آماری تایید شد. براساس نتایج، ۹ متغیر بر ایمنی تقاطع ها تاثیر دارد که پیشنهاد می شود در برنامه های ایمن سازی معابر شهری مورد توجه واقع شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.