تاثیر ارتعاشات پیچشی سامانه رانش بر چیدمان وزنه های تعادل میل لنگ موتور خطی دیزل


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارتعاشات پیچشی سامانه رانش بر چیدمان وزنه های تعادل میل لنگ موتور خطی دیزل دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارتعاشات پیچشی سامانه رانش بر چیدمان وزنه های تعادل میل لنگ موتور خطی دیزل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارتعاشات پیچشی سامانه رانش بر چیدمان وزنه های تعادل میل لنگ موتور خطی دیزل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارتعاشات پیچشی سامانه رانش بر چیدمان وزنه های تعادل میل لنگ موتور خطی دیزل :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

بررسیهای تجربی اخیر نشان میدهد عمده آسیبهای میللنگ موتورهای احتراق داخلی ناشی از تنشهای بوجود آمده از نوسانات پیچشی سامانه رانش است. بدین منظور بررسی رفتار دینامیکی و مدل ارتعاشات پیچشی وارده بر میللنگ اهمیت بسزایی دارد. وزنههای تعادل جزیی از میللنگاند که برای متعادل کردن و خنثی کردن نیروهایاینرسی وارده به شفت اصلی سامانه رانش متصل میشوند از اینرو طراحیو شکل توزیع آنها روی شفت اصلی بسیار مهم است. یافتن تاثیر چیدمان-های مختلف وزنههای تعادل میللنگ بر ارتعاشات پیچشی وارده از سویسامانه رانش هدف تحقیق پیشرو است. برای این منظور میللنگ موتور دیزل خطی شش استوانه۴۵۷-OM بعنوان ساختار نمونه انتخاب شده و با استفاده از مدلسازی در نرمافزارDesigner/AVL و حل مدل جرم-فنر،مشخصات ارتعاشات پیچشی سامانه رانش و میل لنگ آن مطالعه و بررسی شده است. بهمنظور مشخص شدن تاثیر چیدمانهای وزنههای تعادل، سه ساختار از مدل میللنگ نمونه تهیه و فرکانس طبیعی و پاسخ ارتعاشی سر آزاد میللنگ هر یک مقایسه شده است. این سه ساختارعبارتنداز: مدل متعادل نشده(فاقد وزنهتعادل)، مدل شامل چیدمان هشت-وزنهای منحصر به موتور۵ نمونه جهت استفاده در شناورهای تندرو و مدل چیدمان دوازدهوزنهای که در این تحقیق مطابق معیارهای طراحی وزنه-تعادل در بالانس کامل میللنگ با توجه به ارتعاشات پیچشی وارده از سوی سامانه رانش ساخته شده است. در آخر برای حصول اطمینان از نتیجه و روند بدست آمده، ارتعاشات سر آزاد میللنگ در تحلیل مدل نمونه با نتایج تست سامانه رانش مقایسه و صحهگذاری شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.